بوتاکس میگرن و زیبایی

تزریق بوتاکس بخاطر فقدان عوارض داروهای خوراکی از قبیل خواب آلودگی، افزایش وزن، ریزش مو، وابستگی، مسائل مربوط به بارداری و مشکلات جنسی نسبت به داروهای خوراکی پیشگیری کننده از سردردهای میگرنی ارجح است.

در مواردی که برای فرد داروهای خوراکی پیشگیری کننده از میگرن تجویز می شود، بیمار باید بصورت روزانه آنها را استفاده کند و در بسیاری از موارد لازم است فرد بصورت مرتب در شبانه روز بیش از یک دارو را مصرف کند که این می تواند باعث کاهش انگیزه بیمار جهت ادامه درمان شود. در حالیکه تزریق بوتاکس چنین مشکلی را نخواهد داشت و فرد مجبور به مصرف منظم دارو نخواهد بود. تزریق بوتاکس در نواحی پیشانی باعث برطرف شدن خطوط چهره فرد می شود. این یک مزیت اضافه درمان است که به تنهایی برای بیمار خوشایند بوده و موجب بالارفتن رضایت وی می شود. لازم است به این نکته دقت کنیم که در این مورد بوتاکس مانند شمشیر دولبه عمل می کند و اگر پزشک اصول ساده بوتاکس زیبایی را نداند ممکن است تغییراتی در چهره فرد پدید آید که خوشایند نبوده و در نهایت حتی با وجود کنترل سردردها، رضایت فرد از درمان با بوتاکس کاهش پیدا کند.

در ویدئو زیر دکتر عمادی نکات فراوانی در باره بوتاکس میگرن و زیبایی بیان می کند، شامل میزان تاثیر، عوارض، قیمت و...

مطالعه مطالب زیر توصیه می شود:

میگرن چیست؟

shirane پریسا 11/4/1400
خدا خیرت بده دکتر از میگرن نجاتم دادی ❤❤❤
shirane علی روزگار 11/4/1400
من سریهای قبل که پیش شما دیسپورت تزریق می کردم حتی یک بار سردرد نمی گرفتم اما این سری که به توصیه خودتون دیستون زدم دو بار سردرد داشتم
shirane احدی     11/4/1400
دکتر یک ماهه بوتاکس زدم سردردام کمتر شده ممکنه بازم سردردام برگرده؟
 Manager        11/4/1400
تاثیر بوتاکس میگرن بین 4 تا 6 ماه باقی می مونه
shirane بذرافکن     19/4/1400
دکتر عالی هستید اینقدر طبیعی بوتاکس انجام دادید حتی خواهرم هم متوجه نشد :)