doctor emadi-Dr emadi-Dr.emadi-Instagram-آدرس اینستاگرام دکتر عمادی

بوتاکس جدید

تعداد بازدیده : 2037
نویسنده خبر :
منبع :
20 1397 بهمن

آیا جووا بوتاکس را از صحنه بیرون خواهد کرد؟

جووا نام جدیدترین بوتاکس است! تعجب نکنید هر دو اینها(جووا و بوتاکس) در واقع توکسین بوتولینیوم هستند اما بخاطر قدمت بوتاکس به اشتباه به بقیه بوتولینیوم توکسینها که بعد از آن وارد بازار شدند بوتاکس میگوییم! و حتی به عمل تزریق این توکسین، بوتاکس کردن می گوییم(در کشور ما برند بوتاکس بندرت در دسترس می باشد و سه برند معروف دیگر به نامهای دیسپورت، زئومین و نورونوکس بطور وسیعی مورد استفاده قرار می گیرند). حال آنکه بوتاکس(نام دیگر:آلرگان) تنها نام یک برند از این توکسین می باشد، البته معروفتر و قدرتر از بقیه!

حالا در زادگاه بوتاکس، برند دیگری متولد شده به نام جووا(Jeuveau). تولید شرکتی به نام Evolus که توسط یک ایرانی الاصل به نام دیوید معتضدی اداره می شود.

 

معتضدی

این توکسین در مطالعات اولیه موفق تر از بوتاکس بوده است و قیمت پایینتری دارد. به تازگی از طرف سازمان غذا و دارو آمریکا((FDA تاییدیه گرفته...گفته می شود معتضدی قبلا در کمپانی بوتاکس کار کرده و اکنون آماده است تا بوتاکس را با بوتاکس جدیدش(جووا) از میدان خارج کند!

 

 

 

 

 

 

استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است.

 

مطالعه موارد زیر را توصیه می کنیم: 

سردرد   سردرد تنشی    میگرن چیست؟    درمان میگرن    بوتاکس میگرن     بوتاکس زیبایی    ام اس چیست؟     نشانه های ام اس چیست؟    درمان ام اس        تشنج چیست؟    درمانهای جدید ام اس    مراقبتهای حین تشنج     درمان بیماری صرع     نوار مغز    نوار عصب و عضله    نوروپاتی چیست؟    ضعف عضلانی    سکته مغزی    فراموشی    آلزایمر    افزایش حافظه    پارکینسون     پای بیقرار    دیسک کمر     دیسک گردن     درد سیاتیک     خواب رفتگی دست و پا      بی خوابی    فشار مغز     دردهای عصبی     خستگی     ویدئوهای آموزشی    

مقالات مرتبط

نظراتــــــ

shirane بهروز سازمند     20/11/1397
اینکه یک ایرانی چنین کار بزرگی انجام داده باعث افتخاره
shirane مهری ک     20/11/1397
مطالبی که در مورد تزریق بوتاکس تو سایتتون نوشتید خیلی مفید هستند 🙏🙏🙏